Aula d’informàtica

L’Aula d’informàtica és un espai que afavoreix l’assoliment de la competència digital de l’alumnat.

Donada la constant transformació del món digital, en aquests moments, l’Aula d’informàtica va més enllà; englobant, a més de l’equipament d’ordinadors fixes amb tot el programari necessari disponible per al seu ús, a la pròpia aula; diverses “aules mòbils”, punts de càrrega i dipòsits d’ordinadors portàtils a punt per al seu ús a les classes i en les estones d’estudi de migdia, i un ordinador fix, pantalla i  projector en cada aula.

A primer d’ESO, a més, s’inicia el projecte 1X1 (un portàtil per a cada alumne), facilita a les famílies la possibilitat d’adquirir un model de portàtil pràctic, còmode i amb una bona relació qualitat-preu.

L’Aula d’informàtica és gestionada pel responsable d’informàtica de l’escola que dona suport a la tasca educativa digital, aportant experiència i solucionant els múltiples petits entrebancs inherents en el món de la informàtica.

En definitiva, l’alumnat té les eines necessàries per esdevenir competent en el món digital i aprendre a utilitzar els recursos que ens proporciona, sempre atenent a criteris ètics i d’ús responsable de les pantalles.