INFORMACIÓ

Encara que s’instal·lin en el seu disc dur, en ser sol text, no són capaços per si mateixes d’accedir a informació personal del seu ordinador, ni a transmetre virus, tan solament rastregen la navegació sobre un lloc web.

Les que instal·lem directament són simples comptadors de visites, que podrà veure en les diferents seccions de la web, la resta les instal·la el nostre proveïdor que és 1&1Internet Espanya S.L.O. per després informar-nos setmanalment exclusivament de:

• Nombre de visites que rebem cada dia de la setmana.
• Motors de cerca utilitzats: Google, Yahoo, etc.
• Criteris de cerca: com ens has trobat en funció de les paraules utilitzades en el cercador
• Pàgines més visitades: Seccions de la nostra web que són mes visitades i per tant de major interès per a vosaltres.
• Navegador i sistema operatiu que utilitzeu: p. ex. Chrome i Windows 8
• Pàgines de referència: altres webs on puguem aparèixer i que ens enllacen
• Geografia de la visita: Continent, País, Ciutat

En cap cas es recull una altra dada personal i els informes que es confeccionen són purament estadístics, mancant de dades personals que li identifiquin o li facin identificable.

Si vols més informació sobre les condicions de privadesa dels proveïdors pot visitar:

Facebook social plugins: Es refereix als botons, m’agrada, enviar, seguir, recomanar, etc.

L’ESCOLA MESTRAL no es fa responsable de l’ús que pugui realitzar 1&1 Internet Espanya S.L.O. i Google Analytics sobre les dades obtingudes mitjançant aquest procés.

CONSENTIMENT

Internet Explorer – Més informació