Premis Recerca Jove (PRJ 2023)

2 nous premis a Treballs  de recerca del projecte del Pati de les tortugues. Felicitem la Claudia Guerra i el Miquel Rodríguez pel reconeixement pel seus Treballs de recerca de Batxillerat.

Claudia Guerra Arnau i Miquel Rodríguez Martínez, alumnes de segon de Batxillerat de l’Escola Mestral del curs passat, han guanyat el Premi Recerca Jove (PRJ, nous premis CIRIT) per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ 2023), atorgat per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya, amb el seus treballs de recerca:Possibles efectes del canvi climàtic sobre la hibernació d’exemplars juvenils de Testudo hermanni. Canvis fenològics i pèrdua de pes i Mort sobtada d’exemplars juvenils deTestudo hermanni en condicions de semillibertat. Possibles causes, respectivament.

En els següents enllaços podeu consultar el pòster-resum del treball 1 i del treball 2, així com el treball de recerca complet del treball 1 i del treball2.