Equips digitals

A part dels equips informàtics i d’audiovisuals comentats en altres apartats, l’Escola disposa de tres estacions de treball per a la captura i tractament posterior de la imatge digital, una situada a l’aula d’informàtica (Estació 1), una al laboratori de fotografia (Estació 2) i una altra al laboratori de biologia (Estació 3).

Estació 1: Destinada a la captura (escàner) i edició d’imatge digital (fotografia i vídeo) d’alta qualitat i a la maquetació de la revista TRIMESTRAL de l’Escola.
Hardware i perifèrics: ordinador iMac de 24 polsades, Escàner Epson V700 i PC Windows amb pantalla de 24 polsades.
Software: Adobe CREATIVE SUITE DESIGN STANDARD¹, Adobe PREMIERE PRO¹, Adobe DREAMWEAVER¹, Adobe Photoshop LIGHTROOM¹, Macromedia FLASH professional¹, Adobe Creative Cloud⁴.

Estació 2: Destinada a la captura (fotografia) i a la impressió de qualitat a l’escola (exposicions de fotografia, pòsters dels treballs de recerca, treballs específics de fotografia, plàstica i dibuix DIN-A3…).
Càmeres: Olympus E-330², Olympus E-30⁴, Canon SX20 IS, Canon EOS 350D², Canon EOS 550D³, Canon EOS 40D⁴, Nikon D300, Nikon D5100, Nikon D610⁴. Hardware i perifèrics: ordinador Compaq SR5219, Escàner CanoScan 8800F, Impressora Epson R-800², Impressora Canon PIXMA PRO 9000³.
Software: Adobe Photoshop, Adobe Photoshop LIGHTROOM¹, Adobe ACROBAT professional¹.

Estació 3: Destinada a l’observació i captura de fotografia i vídeo a través de lupes binoculars i microscopis (microfotografia) per a observació en temps real de fenòmens biològics (classes de ciències naturals i biologia) i per la realització de treballs específics (fotografia científica).

¹Amb subvenció d’ADOBE a través d’un pare de la cooperativa.
²Amb subvenció dels premis de Fotografia de La Mostra i de Fotografia científica.
³Amb subvenció de CANON a través d’un pare de la cooperativa.
⁴Amb subvenció de laboratoris Almirall S.A. (Almirall I+D).