Preinscripció 2024-2025

Ens plau convidar-vos a conèixer el nostre projecte educatiu i a fer una passejada per l’escola. Si hi esteu interessats, podeu sol·licitar una visita presencial en petit grup o bé assistir a una de les jornades de portes obertes.

Entrevista personalitzada i visites de portes obertes presencials en petit grup.

Podeu concertar l’entrevista o la visita trucant al telèfon 936661428 o enviant un correu a mestral@escolamestral.cat

Dimarts 20 de febrer a les 17h: Portes obertes Infantil i Primària.

Dijous 22 de febrer a les 17h: Portes obertes Secundària.

Ompliu aquest formulari per a participar en la jornada de portes obertes

APRENDRE, TOT CREIXENT, A DIR EL NOM DE CADA COSA.

En aquest enllaç hi trobareu tota la informació que fa referència al procés de la preinscripció. Les sol·licituds i la presentació de la documentació necessària.

Accés a la preinscripció - Web del departament d'educació

Aquí podeu trobar informació general de l’escola sobre el procés de la preinscripció:

Projecte educatiu
Projecte educatiu Infantil
Projecte educatiu Primària
Projecte educatiu ESO
Projecte educatiu Batxillerat
Les teves dades seran tractades per l'Escola Mestral SCCL i comptaran amb totes les mesures de seguretat, necessàries i exigides per la normativa vigent en matèria de Protecció de Dades.