XI  CONFINT, Conferència Catalana “Tinguem Cura del Planeta”

La Mira Anglada, l’Oriol Noguera i el Rafael Vidal el passat dia 16 d’abril van participar en la XI  CONFINT, Conferència Catalana “Tinguem Cura del Planeta” que va tenir lloc a la Seu de Fundesplai  del Prat de Llobregat.

Van realitzar tallers dinàmics i cooperatius, i una fira d’experiències on els nostres participants van presentar i explicar el seu projecte «RarAvis». Aquest projecte s’ha ideat, dissenyat i realitzat dins l’activitat extraescolar de Robòtica d’alumnes de 2n i 3r de l’ESO. Consisteix en una App per a la identificació d’espècies d’ocells. Aquest projecte va sorgir després de la proposta que se’ls va fer de participar en  El Programa d’Escoles + Sostenibles de Sant Feliu de Llobregat i a la Confint on  havien d’investigar la pèrdua de biodiversitat a nivell local.

En aquesta jornada joves de tot Catalunya van fer xarxa per aconseguir un món amb més biodiversitat i sostenible. Al final de la jornada es van escollir els representants que aniran a la pròxima CONFINT estatal. Encara no sabem si algun dels nostres joves participants haurà estat escollit.