Batxillerat 2024-2025

A l’Escola Mestral el Batxillerat és el nostre valor afegit. És el moment en el qual nous nois i noies que volen iniciar, amb il·lusió i interès, aquesta nova etapa post-obligatòria, s’uneixen als nostres alumnes de quart d’ESO i plegats viuen aquests anys intensos però també apassionants i claus. L’escola els brinda l’oportunitat de formar-se i créixer tan acadèmicament com cultural i humana.

Entrevista personalitzada i visites a l’escola.

Podeu concertar entrevista  trucant al telèfon 936661428 o enviant un correu a mestral@escolamestral.cat

FRAGMENT DEL DISCURS DE COMIAT DE BATXILLERAT  PER PART DELS PARES I MARES

Juny 2023

“Em sento orgullosa, doncs, d’haver ofert als meus fills la possibilitat de formar-se a la Mestral i d’haver-los vist créixer immersos en aquests valors i altres de nous als quals l’escola ha sabut adaptar-se.
De tots aquests anys, també destacaria la dedicació i implicació del professorat i el fet de despertar en els nois i noies l’esperit crític i la curiositat de voler saber com és el món que els envolta. Tot això en un espai educatiu proper i familiar, on tots els pares i mares hi hem dipositat la nostra confiança, i els nostres fills i filles hi han vingut motivats i contents.
Sempre ho he valorat i percebut així, perquè la Mestral ha esdevingut una gran família per a tots, on els nostres fills i filles s’han convertit en aquests joves que avui acaben el batxillerat després de molts anys d’anades i vingudes, de nous aprenentatges, de tràfecs, d’il·lusions i d’amistats per sempre.
Gràcies a tot l’equip de l’escola i enhorabona per fer possible aquesta màgia dia rere dia!

Núria Soriano-Núria Calbet-Elvira Puigvert

Projecte educatiu
Projecte educatiu Batxillerat
Les teves dades seran tractades per l'Escola Mestral SCCL i comptaran amb totes les mesures de seguretat, necessàries i exigides per la normativa vigent en matèria de Protecció de Dades.