Escola Mestral

JA HEM TORNAT A L'ESCOLA

Que tinguem tots un bon curs!

Estàs aquí:Inici Serveis Servei acollida

Servei acollida

Es tracta d'un servei optatiu per a les famílies de l'escola.
Aquest servei es pot utilitzar de manera fixa o eventual i té com a objectiu facilitar a les famílies la compaginació d'horaris. Els nens i nenes que utilitzen aquest servei disposen d'un espai i persones que els són familiars de manera que poden berenar (en l'acollida de tarda) i realitzar activitats disteses d'entreteniment en un ambient tranquil i acollidor.

Aula d’acollida / matí:
- Funciona diàriament de 7:30h. a 8:30h, preferentment per als alumnes de Parvulari i Cicle Inicial.

Aula d’acollida / tarda:
- Funciona diàriament de 16,30h. a 18,00h. per als alumnes de primer de Parvulari i fins a segon de Primària.

Modificació de l’horari acollida/estudi dirigit tarda:

L’horari del servei d’acollida/estudi dirigit tarda a partir de dilluns 5 d’octubre serà:

Dilluns: 16:30 a 18:30h Dimarts, dimecres, dijous i divendres: 16:30 a 17:45 h.

La recollida dels alumnes es realitzarà accedint per la Porta 1 fins la porta exterior de Parvulari.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…
Estàs aquí:Inici Serveis Servei acollida