Estàs aquí:Inici Serveis Gabinet psicopedagògic

Gabinet psicopedagògic

Una de les nostres fites pedagògiques més importants és fer assequibles els objectius curriculars a la totalitat del nostre alumnat, tot respectant el ritme individual de cadascú. El gabinet psicopedagògic realitza tasques orientadores en aquest sentit:

• Porta a terme l'avaluació madurativa de tots els alumnes de parvulari i a partir dels resultats obtinguts, reorienta, sempre que sigui necessari, els processos

d'aprenentatge.

• Assessora, tant en el contingut com en les formes a l'equip docent, en l'adaptació curricular dels alumnes que ho necessiten.

• Orienta les famílies quan els estudiants necessiten un ajut específic especialitzat fora del centre i manté contacte amb aquests serveis.

• Proporciona ajut psicopedagògic en totes les etapes educatives.

EscolaMestral Avui, l’últim dia de curs, els alumnes de P5 i de 6è tanquen una etapa per començar-ne una de nova. La resta dels a… https://t.co/TExnSDS5Cb
Estàs aquí:Inici Serveis Gabinet psicopedagògic