Biblioteca

Actualment, la biblioteca  de l’escola  ocupa un espai de 142 m² i disposem d’un fons bibliogràfic de més de 9.000 llibres, així com d’una  hemeroteca, i una petita mediateca.

1 La Biblioteca,  un espai de coneixement.

Amb un fons bibliogràfic especialitzat en les diferents àrees de coneixement i a l'abast de les diferents etapes educatives.

2 La Biblioteca un espai de treball:

Ofereix un ambient de silenci i respecte necessaris perquè hi sigui possible el treball i l'estudi personal.

En horari de migdia per als alumnes d'ESO

Responent a l'horari, més flexible, de l'alumnat de Batxillerat.

3 La Biblioteca, un espai de cultura:

Utilitzem aquest espai per a diferents actes:

Petites representacions teatrals que els alumnes organitzen.

Recitals de poesia: tant per part de persones convidades, com, en la diada de sant Jordi, per part dels nostres alumnes.

Xerrades sobre literatura: Convidem autors i autores que ens expliquen el procés de gestació de les novel·les que hem llegit. També un llibreter amic, de tant en tant, ens parla de  llibres i ens fa recomanacions interessants.

Intercanvi de llibres: el dia de Sant Jordi.

4 La Biblioteca un espai per a la lectura:

Servei de préstec: Funciona, de manera pautada, contemplat dins de l'horari lectiu de  primària, i lliure a secundària i Batxillerat.

El racó dels contes: a cada aula d'educació infantil hi ha un racó, agradable i còmode, on els  nens i les nenes, de bon matí, poden mirar i gaudir dels contes de la classe.

L'hora del conte: A educació infantili a cicle inicial de primària es convida diferents persones perquè expliquin un conte ( un avi o àvia, algú d'un altre país, nens, nenes més grans, altres mestres de l’escola...).

L'Espai3: Aquesta iniciativa consisteix en trobar tres espais durant la setmana per a la lectura: els més petits tenen dos espais a l'escola i un a casa; els més grans; un a l'escola, dos a casa. Aquesta activitat està pensada per a les classes de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d'ESO.

L'Espai conte: A 3r d'ESO els alumnes dediquen una estona setmanal a la lectura de contes literaris.

“El Carnet de la Biblioteca” És la secció de la Revista de l'Escola “Trimestral” dedicada a les notícies, novetats, entrevistes a usuaris i, en general, temes referents a la vida de la Biblioteca.