Estàs aquí:Inici Serveis

Menjador

El menjador és un servei optatiu que gestiona la Cooperativa i l'equip directiu, amb la col·laboració de tot el personal docent, pel que fa referència als aspectes educatius que comporta. El personal de l’empresa de serveis 7 i Tria s'ocupa del monitoratge.

El menjar és elaborat al centre per personal especialitzat propi. Es té cura especial de proporcionar als alumnes una alimentació adequada i variada, i fomentar els hàbits de nutrició i higiene.

A més, la tasca educativa que es realitza al menjador es complementa amb un treball a l'aula, per aconseguir que l'alumne adquireixi bons hàbits, tant alimentaris com del que suposa la convivència durant els àpats.

L'escola disposa d'una comissió de serveis formada per representants del Consell Escolar que fa un seguiment dels menús, i recull els suggeriments de qualsevol estament de la comunitat escolar per a la revisió i millora contínua del seu funcionament.

Els menús s'elaboren seguint les del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Visiteu l'Agenda del curs vigent per consultar els menús en detall.(al final de la pàgina).

Estàs aquí:Inici Serveis