Estàs aquí:Inici Serveis

Menjador

El menjador és un servei optatiu que gestiona la Cooperativa i l'equip directiu, amb la col·laboració de tot el personal docent, atén específicament els aspectes educatius que comporta. El personal de l’empresa de serveis 7 i Tria s'ocupa del monitoratge.

El menjar és elaborat al centre per personal propi. Es té cura especial de proporcionar als alumnes una alimentació equilibrada, variada i adequada a les diferents edats, tot fomentant els hàbits higiènics relacionats amb el menjar.

A més, la tasca educativa que es realitza al menjador es complementa amb un treball a l'aula, per aconseguir que l'alumne adquireixi bons hàbits, tant alimentaris com del que suposa la convivència durant els àpats i en l'estona posterior d'esbarjo.

Els menús s'elaboren seguint les del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya quant a freqüències de consum setmanals en primers plats, segons plats, guarnicions i postres. Per causes justificades poden patir alguna variació puntual.

S'organitzen cada curs dinars especials en motiu de la Castanyada, Carnestoltes, Sant Jordi i pel darrer dia de curs; els menús son triats per diferents cursos.

Des del moment en què s'elabora el menjar, i fins que es distribueix a l'alumnat, es tenen presents les variants dels menús per al·lèrgies i intoleràncies alimentàries, prèvia presentació del corresponent certificat mèdic, o per qualsevol problema de salut que requereixi alguna modificació de la dieta.

Els pares amb fills habituals al menjador poden dinar a l'escola un cop l'any, independentment del número de fills que portin a l'escola.

Visiteu l'Agenda del curs vigent per consultar els menús en detall.(al final de la pàgina).

EscolaMestral EDUCACIÓ MOLT EMOCIONAL A SISÈ Els alumnes de 6è de primària, a educació emocional, van veure un documental sobre u… https://t.co/QzmkZ4DjMF
Estàs aquí:Inici Serveis