Estàs aquí:Inici Món Científic Tecnologia Programació i Robòtica

Programació i Robòtica

Aquesta extraescolar està adreçada als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO que voluntàriament hi vulguin formar part. Durant una hora a la setmana, els dimecres de 13 a 14 hores, els alumnes participants desenvolupen un projecte en grups amb l'ajuda del Carlos, responsable tècnic del sistema informàtic de l'escola. Dins dels grups es combinen diferents graus de coneixements previs i ritmes de treball, permetent que tothom pugui avançar i no desmotivar-se.

Durant les primeres sermanes del taller vàrem introduir els alumnes en els principis fonamentals de computació i algorítmia. Un cop acabada la primera part del taller estem duent a terme projectes relacionats amb la Robòtica i la Domòtica mitjançant la utilització de plaques Arduino programades amb S4A.

Els objectius principals són:

- Introduir els alumnes en la programació d’aplicacions i que siguin capaços de reconèixer els conceptes bàsics d’aquesta.

- Valorar la importància de compartir la informació com a mecanisme per al desenvolupament tecnològic i social, impulsant l’ús de programari lliure i d’eines amb llicència CC.

- Potenciar la creativitat entre els alumnes.

- Treballar de forma autònoma, responsable i creativa en la presa de decisions, en l'execució de tasques i en la recerca de solucions, tot mostrant una actitud dialogant i de respecte en el treball en equip.

Estàs aquí:Inici Món Científic Tecnologia Programació i Robòtica