Estàs aquí:Inici Món Científic Treballant la Fotografia Treballs dels alumnes (llista cronològica)

Fotografia científica 2016

Treballs voluntaris de Fotografia científica (principalment de caire biològic) d'alumnes D'ESO i de Batxillerat, realitzats durant les vacances d'estiu.
Les fotografies més rellevants es presentaran al proper concurs de BIOIMATGES organitzat pel CBCAT (Col·legi de Biòlegs de Catalunya) i també formaran part de la propera Exposició de fotografia de l'Escola Mestral.

Treballs (en conjunt)

Els treballs presentats s’acullen a la llicència by-nc-sa (Reconeixement - No comercial - Compartir igual) de Creative Commons, segons la qual es reconeix l'autoria, no es permet un ús comercial de l'obra original ni de les possibles obres derivades, la distribució de les quals s'ha de fer amb una llicència igual a la que regula l'obra original.

EscolaMestral RECONEIXEMENT CULTURAL A J.J. BLAY Ahir, dijous 30 de novembre, a l'Ateneu Santfeliuenc, es va celebrar un acte... https://t.co/9xYhdVqcI0