Estàs aquí:Inici L'escola Horaris

Horaris

Des del convenciment que la feina realitzada en el centre és l’element clau per al procés d’aprenentatge en totes les etapes educatives, l’horari de l’Escola es centra en les hores en les que els alumnes poden rendir de manera més profitosa; evitant els períodes de classes massa llargs. És per això que l’entrada és a les 8.45 per a totes les etapes educatives, les classes del matí finalitzen a les 12.45 per Parvulari i Primària, a les 13 hores per Secundària i a les 14 h al Batxillerat. A la tarda s’inicien les activitats a les 14.30 fins a les 16.30.

Els alumnes de Batxillerat no tenen classes el divendres a la tarda

EscolaMestral RECONEIXEMENT CULTURAL A J.J. BLAY Ahir, dijous 30 de novembre, a l'Ateneu Santfeliuenc, es va celebrar un acte... https://t.co/9xYhdVqcI0
Estàs aquí:Inici L'escola Horaris