L'EXPOSICIÓ DEL HALL

Al Hall de l’escola hi ha una exposició feta amb treballs de plàstica dels alumnes de segon i tercer de primària. Els de segon han fet una sèrie de treballs sobre “els colors dels arbres a la tardor” composat per quatre de diferents: una escultura d’un arbre de fang, un dibuix elaborat amb la textura d’un arbre, un representant els colors de la tardor i un dibuix d’un arbre. Els de tercer, en canvi, han exposat sobre “els colors de l’estiu”. Han fet tres treballs diferents: el primer arran d’un quadre que van estudiar a classe de plàstica, el segon fet amb paper de seda i l’últim sobre què els transmeten els diferents tons de blau. El Hall ha quedat molt bonic.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…