Premis Recerca Jove (PRJ 2020)

Premis Recerca Jove (PRJ 2020): Per segon any consecutiu 2 premis a treballs dels alumnes. Felicitem la Carla Duran i la Mireia Cruz pel reconeixement pels seus Treballs de recerca de Batxillerat

Carla Duran Castella i Mireia Cruz Fernández, alumnes de segon de Batxillerat de l’Escola Mestral del curs passat, han guanyat el Premi Recerca Jove (PRJ, nous premis CIRIT) per fomentar l'esperit científic del jovent (PRJ 2020), atorgat per l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya, amb el seus treballs de recerca: Actuacions per al control del bon estat de Testudo hermanni en condicions de semillibertat i Efectes del canvi climàtic en el cicle vital de Testudo hermanni, respectivament.

En els següents enllaços podeu consultar el pòster-resum del treball 1 i del treball 2, el treball de recerca complet del treball 1 i del treball 2.

Darrera modificació el Dilluns, 10 Maig 2021 10:25

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…