L'EXPOSICIÓ DEL HALL: TREBALLS CREATIUS D'HISTÒRIA DE L'ART

Els alumnes d’història de l’art de 4t d’ESO hem exposat al hall els treballs creatius que vam fer durant el primer trimestre. Ens vam  inspirar en moviments artístics de la història. Algunes d’aquestes feines son fotos representant quadres del neoclassicisme, realisme... També hi ha exposades diferents reproduccions d'obres del neoclassicisme, el modernisme, l'impressionisme… fetes pels mateixos alumnes, com les xemeneies de la Casa Milà, la porta de Brandenburg, el quadre de la nit estelada… Cada un de nosaltres hem representat les obres de maneres diferents i originals.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…