CERTAMEN LITERARI SANT JORDI 2020

A causa de la Pandèmia, l'abril passat, l’Ajuntament de la nostra ciutat no va poder celebrar l'acte de lliurament dels premis literaris als alumnes de Sant Feliu. La setmana passada, ens van fer arribar els obsequis i ens van demanar que els guanyadors d'aquest Certamen Literari de Sant Jordi 2020 tinguessin el seu petit reconeixement. La nostra enhorabona, doncs, als següents premiats, en la categoria de la classe on eren el curs passat:
De Cicle Inicial de Primària, Pol A. en la categoria de poesia i Bruno C. en la de narració.
De Cicle Mitjà de Primària, de poesia i narració, respectivament: Gabriel G. i Pau G.
A Cicle Superior, de poesia, Morgan F. i de narració, Xènia M. i Carlos C.
Al Primer Cicle de Secundària, el poema de Júlia A. i del Segon Cicle el d'Arnau S. i la narració d'Hilda G.
Finalment, a Batxillerat, hi tenim el poema de Paula L.
Bona feina, nois i noies!

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…