SISÈ LLOC EN EL LLISTAT DE QUALIFICACIONS PER CENTRES DE LES PAU

Ens plau compartir amb tots vosaltres una bona notícia. Des del Consell Universitari de Catalunya ens han fet saber que enguany, d’un total de més de 700 centres de Catalunya que han presentat alumnes a les proves d’accés a la Universitat, la nostra escola ocupa el 6è lloc en els llistats ordenats per les mitjanes dels resultats a les PAU.

Felicitem la promoció dels alumnes 2019-20 de l’ESCOLA MESTRAL, i també els mestres i professors/es i tota la comunitat educativa per aquests excel·lents resultats obtinguts a les PAU, fins i tot en les circumstàncies de confinament i pandèmia que ens van acompanyar a tots des del mes de març.

Enhorabona!!!!

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…