Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades LA SETMANA DE LA CIÈNCIA
Dimarts, 01 Desembre 2020 08:50

LA SETMANA DE LA CIÈNCIA

Aquest curs també ha estat diferent a l'hora de celebrar el Dia de la Ciència ja que no vam poder fer les tradicionals xerrades a càrrec d'exalumnes que estudien, investiguen o treballen en diferents disciplines científiques. Enguany, els alumnes d'ESO es van sumar a la iniciativa de la Fundació Catalunya La Pedrera: #CiènciaKm0 i van poder gaudir de diverses xerrades enregistrades per joves catalans que es dediquen a la recerca científica en diferents llocs del món. D’altra banda, divendres 20 de novembre, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van asistir a una conferència per ZOOM: “L’estudi de la Covid-19 mitjançant l’ús d’eines matemàtiques” a càrrec de Sergi Alonso, físic, investigador del grup de recerca en Biologia Computacional i Sistemes Complexes #BIOCOMSC de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
Una Setmana de la Ciència diferent però no per això menys interessant.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades LA SETMANA DE LA CIÈNCIA