Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades JORNADA CULTURAL A SECUNDÀRIA: LA UTOPIA I EUROPA
Divendres, 06 Març 2020 10:58

JORNADA CULTURAL A SECUNDÀRIA: LA UTOPIA I EUROPA

Divendres 14 de febrer, els alumnes de secundària vam tenir l'oportunitat de participar en la Jornada Cultural, enguany dedicada a "La utopia i Europa". A partir de la celebració dels setanta-cinc anys de l'alliberament de París, els diferents cursos hem participat en activitats dedicades a recordar els combatents espanyols que van ajudar a alliberar París de l'ocupació nazi i, també, a reflexionar sobre el nou projecte d'Europa que sorgia amb el final de la II Guerra Mundial. Les activitats es van cloure, a la tarda, al Cinebaix, amb la projecció de la pel·lícula "Au revoire les enfants" de Louis Malle.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…