Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Premis Recerca Jove (PRJ 2019)
Dijous, 13 Febrer 2020 08:28

Premis Recerca Jove (PRJ 2019)

Premis Recerca Jove (PRJ 2019): 2 premis a treballs dels alumnes i premi a l’escola! Felicitem la Sofia Domènech i la Marina Castellanos pel reconeixement als seus Treballs de recerca de Batxillerat

Sofia Domènech Orellana i Marina Castellanos Gil, alumnes de segon de Batxillerat de l’Escola Mestral del curs passat, han guanyat el Premi Recerca Jove (PRJ, nous premis CIRIT) per fomentar l'esperit científic del jovent (PRJ 2019), atorgat per l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya, amb el seus treballs de recerca: Optimització de la zona de posta d’ous de Testudo hermanni al Pati de les tortugues i La radiació incident al Pati de les tortugues i els seus efectes biològics, respectivament.

En els següents enllaços podeu consultar el pòster-resum del treball 1 i del treball 2, el treball de recerca complet del treball 1 i del treball2, i les fotos de lliurament dels premis als treballs dels alumnes (properament) i del premi a l’Escola Mestral (properament).

EscolaMestral Tota la comunitat que formem l’Escola Mestral volem expressar el nostre més sincer condol per la mort del nostre ex… https://t.co/XKVNfIvxS0
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Premis Recerca Jove (PRJ 2019)