Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades EL DIA DE LA CIÈNCIA
Divendres, 15 Novembre 2019 08:27

EL DIA DE LA CIÈNCIA

Divendres 15 de novembre, i coincidint amb la Setmana de la Ciència, a l’Escola se celebrarà el Dia de la Ciència. Aquesta jornada té com a objectiu despertar i potenciar l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia. Com cada any, l’Escola comptarà amb xerrades a càrrec d' alumnes de segon de Batxillerat que han realitzat el seu Treball de Recerca relacionat amb el "Pati de les tortugues" i exalumnes que desenvolupen la seva activitat professional en el camp de recerca científica o tecnològica. Els alumnes de quart d’ESO, primer i segon de batxillerat tindran l’opció d’escollir entre dues xerrades a les quals poden assistir.

PROGRAMA SETMANA CIÈNCIA 2019

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades EL DIA DE LA CIÈNCIA