Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades EXPOSICIÓ DEL HALL: EL COMBAT DE LA PARAULA
Dimarts, 05 Novembre 2019 09:08

EXPOSICIÓ DEL HALL: EL COMBAT DE LA PARAULA

Els alumnes de tercer i quart d’ESO i els de primer de batxillerat, el dia que van anar a veure "La Rambla de les Floristes" al TNC, van portar, cada un d'ells, una flor comprada a una floristeria per tal de fer un gran ram que formava part d'una exposició al hall en relació a l’obra de teatre que anaven a veure. Aquesta exposició està composta per imatges antigues dels alumnes de secundària, a les Rambles, el dia de Sant Jordi, juntament amb les flors i fragments de l’obra. El conjunt representa una gran metàfora, ja que les flors amb el pas del temps es marciran però sempre romandran els versos i el record de les Rambles. Ha quedat un racó preciós i amb una metàfora molt profunda al hall.