Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades LA CASTANYADA 2019
Dimarts, 05 Novembre 2019 08:57

LA CASTANYADA 2019

Dijous 31 al migdia, uns temibles núvols negres han provocat que tots miréssim enlaire amb la por que es repetís l'odissea de l'any passat... Si us plau, pluja no! Finalment, després d'una petita remullada, el cel ens ha deixat celebrar la castanyada a l’escola. Tots els nens d’Infantil i primària han portat castanyes i panellets per fer un berenar tots junts. Han vingut, a l’escola, uns castanyers per explicar les seves vivències i un bonic conte als petits de l’escola (Infantil, 1r i 2n de primària). Els alumnes de 3r a 6è de primària han participat en una gimcana organitzada pels alumnes de 1r i 2n d’ESO.
Un altre any de diversió per a tots els alumnes de l’escola.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades LA CASTANYADA 2019