Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades DISTINCIÓ DE LES PAU 2019 PER A QUATRE ALUMNES DE L’ESCOLA
Dimarts, 16 Juliol 2019 09:11

DISTINCIÓ DE LES PAU 2019 PER A QUATRE ALUMNES DE L’ESCOLA

Volem donar l’enhorabona a la Lourdes Carreras, l’Héctor Godoy, El Pau Godoy i  la Sofia Domènech. Quatre alumnes de l’Escola que han rebut la distinció de les PAU. Aquest reconeixement és atorgat anualment pel Consell Interuniversitari de Catalunya per posar en relleu l'esforç i la  bona preparació dels estudiants en la realització de les proves d'accés a la Universitat . Es concedeix a l'alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària de juny ha obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts, en la fase general en aquestes proves d'accés a la universitat.