Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades 4 Alumnes reben la distinció a l'excel·lència en les PAU 2019
Dimarts, 16 Juliol 2019 09:11

4 Alumnes reben la distinció a l'excel·lència en les PAU 2019

Felicitem a la Sofia, el Pau, l'Héctor i Lourdes per la distinció a l'excel·lència en les PAU al superar el 9 de mitjana.

La mitjana dels alumnes de l’escola en la fase general ha estat de 8,00. És bastant probable que sigui la primera vegada que un centre concertat o públic supera el 8 de mitjana!!!  Un punt i mig per sobre del  6,5 de la resta d’escoles de Catalunya.  Fins finals d’octubre no sabrem quina posició ocupa la Mestral entre els més de set-cents centres però és bastant raonable que siguem el segon centre (tercer a tot estirar) i és segur que seguirem formant part del 1% de millors centres com en 4 dels darrers 5 anys.

Per matèries destaquen especialment els resultats, en Història de l’Art (8,9 de mitjana, 2,6 punts per sobre Catalunya), Matemàtiques CCSS ( 8,6 de mitjana i 2,2 punts per sobre Catalunya) Matemàtiques ciències (8,7, 2,0 punts per sobre i la Física (8,4, 2,0 punts per sobre). També és molt destacable que totes quinze matèries han quedat per sobre la mitjana catana malgrat presentem un proporció molt més alta d’alumnes.