Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Sant Jordi 2019
Dimecres, 08 Maig 2019 10:23

Sant Jordi 2019

El dia de Sant Jordi a primera hora del matí, i amb un temps plujós, tots els alumnes de l'Escola van poder gaudir de la lectura dels poemes finalistes. Els alumnes d'Educació Infantil i Primària a la biblioteca i els de Secundària al gimnàs, on els alumnes de literatura de 2n de Batxillerat van recitar-los tot alternant-los amb poemes de Joan Vinyoli.

Després del recital de poemes, els alumnes d’ESO i Primer de Batxillerat ens vam dirigir cap a les Rambles de Barcelona. Per sort, la pluja va parar i, allà, vam tenir temps per poder passejar entre llibres i roses. Mentrestant, a l'Escola, els de Promària i Educació Infantil van gaudir d'una bona xocolatada.

Després d’un matí intens, i ara amb un bon sol, ens vam reunir tota l’escola al pati on els de 2n de Batxillerat ens esperaven per representar la seva obra de Sant Jordi mentre anaven lliurant els premis als guanyadors dels Jocs Florals, de la Fotografia matemàtica i del Mnemosine (concurs de recitat en veu alta).

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Sant Jordi 2019