Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La setmana de la ciència
Dimarts, 13 Novembre 2018 08:36

La setmana de la ciència

Aquesta setmana és la Setmana de la Ciència i es fan activitats de divulgació científica arreu. Des de fa uns anys, a l’Escola, dins d'aquesta setmana, es dedica un dia a la ciència i alumnes de 2n de Batxillerat i exalumnes que estan relacionats amb la ciència actualment, fan diverses xerrades dirigides als cursos de secundària i batxillerat. Enguany tenim, per a 1r d'ESO, "El Pati de les Tortugues com a espai de recerca a l'Escola" a càrrec de Marina Castellanos, Sofia Domènech i Berta Martínez, estudiants de 2n de batxillerat i autores de Treballs de Recerca realitzats en aquest espai. A 2n d'ESO; "Una granota de vida incerta?", a càrrec de Carolina Molina, Grau en Biologia (UAB), Màster en Ecologia terrestre i Gestió de la biodiversitat (UAB), Projecte de màster (Institut de Biologia Evolutiva (CSIC-UPF)) i exalumna de l'Escola. A 3r d'ESO; "Addiccions invisibles: Noves tecnologies i joves" a càrrec de Marc Olivella, Grau en Biologia Humana (UPF), Estudiant del Màster en Salut Pública (UPF) i becari a l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) i exalumne de l’Escola. I per a quart d'ESO i Batxillerat, "Optofarmacologia: fàrmacs activats amb llum per al tractament del Parkinson", a càrrec de Víctor Fernández, Llicenciat en Química i Bioquímica (UB), Doctor (UAB) i investigador, professor (UB) i exalumne de l'Escola; o bé "Història del clima de la Terra: conèixer el passat per a preveure el futur" a càrrec d'Armand Hernández, Doctor en geologia (UB) i Paleoclimatòleg, investigador de l'ICTJA-CSIC i exalumne de l'Escola.

EscolaMestral UN POEMA DE NADAL PER ALS FILLOLS La classe de sisè ha escrit un poema de Nadal per als seus fillols de P5. Han ana… https://t.co/GMLACtVYW7
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La setmana de la ciència