Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Xocolatada d'inici dels actes del cinquantè
Dijous, 18 Octubre 2018 08:01

Xocolatada d'inici dels actes del cinquantè

Benvinguts,tots, a aquesta trobada, tan dolça, que dona el tret de sortida als actes que, durant aquest curs, commemoraran el cinquantè aniversari de l’Escola Mestral! Ens hem volgut trobar, en aquesta tarda assolellada de tardor, per tal de celebrar que fa cinquanta anys que fem ESCOLA i que durant tots aquests anys, molts nens i nenes, nois i noies han viscut grans experiències i han après moltes coses que els han ajudat a créixer i a madurar com a persones. Tots els alumnes que esteu actualment a l’Escola: Sigueu benvinguts! Tots els exalumnes que teniu un munt de records i nostàlgia de quan veníeu: Sigueu benvinguts! Tots els pares i mares que formeu o heu format part, també, de la família mestralera: Sigueu benvinguts! Mestres, professors, personal no docent que heu fet de l’escola la vostra manera d’entendre l’educació: Sigueu benvinguts Amics i amigues, l’Escola sempre ha volgut estar oberta per a vosaltres... i aquest curs 2018-2019, en motiu del cinquantè aniversari, encara molt més... Perquè estem contents i volem celebrar-ho!

EscolaMestral SORTIDA DE TARDOR A LA SALUT Dimarts passat, els nois i noies de primària van fer la sortida de la tardor a la Salu… https://t.co/oP8559yVYD