Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2018
Dimarts, 20 Febrer 2018 10:44

Carnestoltes 2018

Divendres 9 de febrer es va celebrar la Festa del Carnaval al pati de l’Escola. Hi van participar tots els alumnes des d'I3 fins a 3r d’ESO. Les disfresses estaven inspirades en el bosc però eren molt variades. A educació infantil es van disfressar de cuques de llum; a 1r de primària, d’animals del bosc, 2n de primària, de caçadors; 3r de primària, de fades i de follets; 4t de primària, d’exploradors; 5è de primària, de llenyataires; 6è de primària, d’elfs i nans; 1r d’ESO, de bolets i boletaires; 2n d’ESO, “Salvem el bosc”; 3r d’ESO, de personatges dels “Jocs de la Fam”. La tarda va començar amb el grup de grallers i timbalers de l’Escola dirigits pel Biel i entre les actuacions, els components del grup de teatre, vestits de pallassos, les anaven presentant.
Les disfresses anaven acompanyades per balls, dirigits per la Sara, ajudada per diversos alumnes grans en els cursos dels més petits.

Aquí podeu veure el pregó que els alumnes de 6è van preparar

EscolaMestral III CONFERÈNCIA EUROPEA PER A LA SOSTENIBILITAT En Ferran Montero, alumne de quart d'ESO, està participant, aquesta… https://t.co/mtR03xnley
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2018