Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Premis Bioimatges 2017
Dimarts, 09 Gener 2018 09:39

Premis Bioimatges 2017

Premis Bioimatges 2017
La fotografia "Verd carnival" de Roger Juandó Vilella, alumne de 5è de Primària, ha guanyat el 1r premi del concurs Bioimatges 2017 de la categoria de Primària, i la fotografia “Mar de roselles” de la Lalla Fernández, alumna del mateix curs de Primària, el 3r premi. Felicitats a tots dos!

Aquest concurs bianual, organitzat pel Col•legi de Biòlegs de Catalunya (CBCAT), té com a principals objectius realçar visualment els valors del món biològic, disposar d'una col•lecció de fotografies de temàtica biològica amb finalitats pedagògiques i preparar una exposició itinerant amb les imatges de major qualitat.

Malgrat la resta de fotografies enviades no han guanyat cap premi, el jurat del concurs, com en les edicions precedents, possiblement també seleccionarà (perquè formin part de l'exposició degut a la seva qualitat fotogràfica, estètica i pedagògica) les  fotografies presentades pels alumnes de l’Escola, que aquest any han estat els següents:

2n Batxillerat: Ariadna Gorriz

1r Batxillerat: Cristina Amades, Lourdes Carreras, Marta Carreras, Marina Castellanos,

4t ESO: (2016): Marina Bagés,  Marta Battestini, Núria Barreto. (2017): Aina Baleta, Núria Franquesa, Gisela Santero.

3r ESO: Marta Carreras, Arnau Congost, Miquel González, Víctor Querol.

2n ESO: Aïda Gavaldà, Víctor Hidalgo, Claudia Ruíz, Emma Sánchez, Arnau Santero.

5è Primària: Yaiza Aguilar, Lalla Fernández, Sara García, Guillem González, Laia Gurrea, Inés Hidalgo, Roger Juandó, Anna Martínez, Teo Masip, Nil Roca, Marina Tillo.

Fotos presentades

Mar de roselles (Lalla Fernández) en alta resolució

Verd carnival (Roger Juandó) en alta resolució

Fotos entrega de premis