Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades 22a Setmana de la Ciència
Dimecres, 15 Novembre 2017 12:27

22a Setmana de la Ciència

L’escola participa novament en les activitats que s’organitzen dins de la Setmana de la Ciència, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. Aquesta activitat té com a objectiu despertar i potenciar l'interès del jovent vers la ciència i la tecnologia. Hem organitzat una sèrie de xerrades per als alumnes d’ESO i Batxillerat sobre temes científics i tècnics. Hem volgut aprofitar l’avinentesa perquè antics alumnes, que ara desenvolupen la seva activitat professional en el camp de la recerca científica o tecnològica, expliquin als alumnes d’ESO i Batxillerat algun aspecte del seu camp de treball.

EscolaMestral RECONEIXEMENT CULTURAL A J.J. BLAY Ahir, dijous 30 de novembre, a l'Ateneu Santfeliuenc, es va celebrar un acte... https://t.co/9xYhdVqcI0
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades 22a Setmana de la Ciència