22a Setmana de la Ciència

L’escola participa novament en les activitats que s’organitzen dins de la Setmana de la Ciència, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. Aquesta activitat té com a objectiu despertar i potenciar l'interès del jovent vers la ciència i la tecnologia. Hem organitzat una sèrie de xerrades per als alumnes d’ESO i Batxillerat sobre temes científics i tècnics. Hem volgut aprofitar l’avinentesa perquè antics alumnes, que ara desenvolupen la seva activitat professional en el camp de la recerca científica o tecnològica, expliquin als alumnes d’ESO i Batxillerat algun aspecte del seu camp de treball.

EscolaMestral RT @rtvenoticies: 🐢 En el Dia Mundial de l'Educació Ambiental ens hem volgut fixar en una escola de Sant Feliu de Llobregat. És l'escola…