Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Segon lloc en els resultats a les PAU
Divendres, 20 Octubre 2017 11:15

Segon lloc en els resultats a les PAU

Ens plau compartir amb tots vosaltres  una molt bona notícia. Des del Consell  Universitari de Catalunya ens han fet saber que enguany, d’un total de més de 700 centres de Catalunya que han presentat alumnes a les proves d’accés a la Universitat, la nostra escola ocupa el 2n lloc en els llistats ordenats per les mitjanes dels resultats a les PAU.

La dada és especialment significativa tenint en compte que enguany a l’Escola, la totalitat dels alumnes matriculats a 2n de batxillerat van acabar aprovant el curs al juny i que també tots ells es van presentar a la selectivitat. La mitjana de Catalunya només presenta un 60% dels alumnes a selectivitat, nosaltres hem obtingut aquest resultats amb el 100% de l’alumnat.

També ens sembla destacable que no es tracta d’un fet aïllat; per tercer any consecutiu formem part de l’1% de centres amb els millors resultats (sisena posició, cinquena i segona respectivament).

Felicitem la promoció dels alumnes 2016-17 de l’ESCOLA MESTRAL, i també els mestres i professors i tota la comunitat educativa per aquests excel·lents resultats obtinguts a la Selectivitat.

Enhorabona!!!!

EscolaMestral EL DIA DE LA CIÈNCIA El passat dijous dia 16 de novembre, els alumnes d’ESO i Batxillerat van celebrar el Dia de... https://t.co/V0tupmsExM