Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2017
Divendres, 24 Febrer 2017 08:57

Carnestoltes 2017

El passat 24 de febrer vam celebrar el Carnestoltes.
Us mostrem les fotografies, que unes alumnes de Fotografia de 4t d'ESO van fer, perquè pugueu reviure la festa.
Al matí, els alumnes de 6è van llegir el pregó per diferents espais de l'escola (també el podeu trobar a la web).
A partir de les 14.30 h, en veure que parava de ploure, els alumnes es van començar a disfressar a les classes i quan els grallers i timbalers van fer el toc de sortida, les diferents comparses inspirades en els contes ( Els 3 porquets a parvulari, Blancaneus i els 7 nans a 1r de Primària, de Rinxols d'or a 2n, de Peter Pan a 3r , de Gat amb botes a 4t, d'Alícia al país de les meravelles a 5è, d'El senyor dels anells a 6è, de Les 1001 nits a 1r d'ESO, de Barrufets a 2n i d'Harry Potter a 3r) van anar desfilant fins a la pista. Allà, amb la companyia de la pluja a estones i de pares i mares dels més petis i alguns no tan petits, les comparses van oferir-nos una petita representació.
El dimecres 1 de març amb la sorpresa dels diables vam acomiadar el rei carnestoltes amb la música dels grallers i timbalers. Fins l'any vinent !

Click aquí per veure les fotografies

Us presentem el pregó del Carnestoltes '17

EscolaMestral RECONEIXEMENT CULTURAL A J.J. BLAY Ahir, dijous 30 de novembre, a l'Ateneu Santfeliuenc, es va celebrar un acte... https://t.co/9xYhdVqcI0
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2017