Escola Mestral

L'ESCOLA DES DE CASA

Segueix tota l'activitat online a les nostres xarxes socials
i consulta l'apartat circulars informatives.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2013
Dimecres, 24 Abril 2013 14:28

Carnestoltes 2013

El passat 8 de febrer vam celebrar el Carnestoltes.
Us mostrem les fotografies que  unes alumnes de Fotografia de 4t d’ESO vam fer i on es pot fer un seguiment de la festa.
Al matí els alumnes de francès d’ESO van vendre creps i a partir de les 14.30 h els alumnes es van començar a canviar a les classes i quan els grallers i timbalers van fer el toc de sortida, les diferents comparses de les classes: el pirates de parvulari,  personatges fantàstics i de terror, gondolers,  …. van anar desfilant fins la pista. Allà amb la companyia de pares i mares dels més petis i alguns no tan petits, les comparses van oferir-nos una petita representació i per acabar les alumnes de rítmica d’ESO ens van convidar a tots a ballar.
El dimecres 12 vam cremar el carnestoltes,  i com a novetat vam comptar amb la presència d’alguns membres de la colla de diables “La Garsa “ de Sant Feliu que van fer el foc.

> Clic aqui per veure una petita sel·lecció de fotos

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2013