Escola Mestral

L'ESCOLA DES DE CASA

Segueix tota l'activitat online a les nostres xarxes socials
i consulta l'apartat circulars informatives.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Conferència estatal de joves "cuidemos el planeta"
Dijous, 17 Novembre 2016 11:36

Conferència estatal de joves "cuidemos el planeta"

El Ferran Montero (3r ESO) participa, com a delegat representant de Catalunya, a la III conferència estatal de joves CONFINT, que té lloc aquests dies a Logronyo. Els 12 delegats catalans (dos dels quals de Sant Feliu!) van resultar escollits per votació entre els alumnes representants de totes les escoles participants en la conferència catalana, que va tenir lloc a finals del curs passat.

En aquesta conferència, estudiants de secundària de tot l'estat intercanvien experiències de les respectives xarxes d'escoles verdes, debaten entorn de la problemàtica ambiental, i plantegen propostes de futur. La dinàmica d'aquestes trobades estableix que els processos participatius tenen lloc amb iniciativa i protagonisme "del joves cap als joves". El lema que els mou és: "Si no nosaltres, qui?. Si no ara, quan?"

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…