Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La castanyada 2016
Dijous, 10 Novembre 2016 09:33

La castanyada 2016

El passat 31 d'octubre el alumnes de l'escola van celebrar la castanyada i el halloween. Durant el matí els alumnes de parvulari, primària i 1r d’ESO van fer diferents activitats de halloween entre padrins i fillols.

Al migdia els de parvulari van elaborar els seus “falsos” panellets i els alumnes de cicle inicial i mitjà de primària van fer el mural que guarniria la festa de la tarda.

A la tarda , com és tradicional, ens va visitar la castanyera, aquest any també acompanyada del seu exmarit i una altra exparella de castanyers que es va equivocar.
Per començar els grallers i timbalers van anar a buscar els nens i nenes de parvulari i primària per acompanyar-los al pati a rebre els castanyers.

Després els alumnes de cicle mitjà i superior van anar a la pista gran per fer la gimcana de "Tardor" que havien preparat els alumnes de 1r i 2n d'ESO i els més petits els van cantar cançons i després, animats pels castanyers, tots van ballar.

Per acabar  vam menjar castanyes, panellets i moniatos.

En el recull de fotografies podeu veure un extens reportatge de la festa.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La castanyada 2016