Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Resultats PAU 15-16 - 5è lloc en el llistat ordenat per les mitjanes
Dilluns, 07 Novembre 2016 10:48

Resultats PAU 15-16 - 5è lloc en el llistat ordenat per les mitjanes

Ens plau compartir amb tots vosaltres una molt bona notícia. Des del Consell Universitari de Catalunya ens han fet saber que enguany, de més de 700 centres de Catalunya que han presentat alumnes a les proves d’accés a la Universitat, la nostra escola ocupa el 5è lloc en el llistat ordenat per les mitjanes de les notes a les PAU.
Felicitem la promoció dels alumnes 2015-16 de l’ESCOLA MESTRAL, i també els mestres i professors i tota la comunitat educativa per aquests excel·lents resultats obtinguts a la Selectivitat.
Enhorabona!!!!