Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Segona fase del documental científic ANIMALADES amb la participació d’alumnes de l’Escola.
Dimecres, 14 Setembre 2016 11:17

Avui i tots els propers dimecres a les 19:30h fins el 26 d’octubre (excepte el 12 d’octubre), TVE Catalunya presenta la segona fase de animalades, una sèrie documental sobre la ciència dels éssers vius de Catalunya, amb idea original, guió i direcció científica a càrrec d'Òscar Cusó, exalumne de l'Escola, llicenciat en Biologia i Comunicació Audiovisual, que ha tingut l'oportunitat de formar-se en aquest àmbit treballant amb la màxima icona de la BBC i dels documentals de natura, Sir. David Attenborough.

En algun d’aquests capítols, com en els de la fase anterior (vegeu més informació aquí), també hi han participat alumnes de 2n de Batxillerat amb els seus treballs de recerca de Fotografia i de Biologia del curs Passat.

Cliqueu aquí per veure un avanç del programa.