Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades VI TROCAMBA 2016
Dijous, 09 Juny 2016 08:06

VI TROCAMBA 2016

El dia 31 de maig els alumnes de primària i secundària de l’escola van participar en la VI TROCAMBA de Sant Feliu de Llobregat.

Durant el dia tots els alumnes van participar en uns tallers d’ornitologia, qualitat del riu i hort social i, a més a més, van realitzar un intercanvi d’experiències on van exposar:

Els alumnes de 3r de primària, el Bosco Rodríguez i la Marta Cendrós, van explicar les activitats realitzades al taller de l’hort; els alumnes de 4t de primària, el Marcel Barrios i l’Agnés Falgàs, el projecte de l’alimentació saludable; els alumnes de 5è de primària, l’Èlia Noguera i el Roger Vilaseca, el compostador de l’escola i , per últim, la Berta Ruiz i el Gerard González de 6è de primària, el projecte The vegetable garden.

Per part de secundària la Gisela Santero, la Mireia Cruz, l’Aina Baleta i el Ferran Montero de 2n d’ESO i el Pol Gàlvez i l’Arnau Ferrer de 4t d’ESO van explicar el projecte de recollida d’oli domèstic a l’escola: Claki. De 3r d’ESO, la Lourdes Carreras i el Miquel González van explicar l’experiència “No vull ser delegada ambiental”.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades VI TROCAMBA 2016