Escola Mestral

L'ESCOLA DES DE CASA

Segueix tota l'activitat online a les nostres xarxes socials
i consulta l'apartat circulars informatives.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2016
Dimarts, 16 Febrer 2016 10:14

Carnestoltes 2016

El passat 5 de febrer vam celebrar el Carnestoltes.
Us mostrem les fotografies, que  unes alumnes de Fotografia  de Batxillerat van fer, perquè pugueu reviure la festa.

Al matí, els alumnes de 6è van llegir el pregó per diferents espais de l’escola.
A partir de les 14.15 h els alumnes es van començar a disfressar a les classes i quan els grallers i timbalers van fer el toc de sortida, les diferents comparses inspirades en diferents països del món ( del Japó els de 1r de Primària, d’Itàlia els de 2n, de França els de 3r , d’Estats Units els 4t, de Brasil els de 5è, d’Egipte els de 6è, de Mèxic a 1r d’ESO, de l’Índia els de 2n, d’Espanya els de 3r  i de “turistes” que viatjaven per tot el món, els de Parvulari)  van anar desfilant fins a la pista. Allà, amb la companyia de pares i mares dels més petis i alguns no tan petits, les comparses van oferir-nos una petita representació i per acabar, tots barrejats, vam poder ballar una estoneta.

El dimecres 10 de febrer amb la sorpresa, aquest cop del vent i la sequera, vam acomiadar el rei carnestoltes sense cremar. Fins l’any vinent !

Feu click aquí per veure les fotografies

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2016