Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Tres alumnes de 2n de Batxillerat participen en un documental científic
Dilluns, 21 Desembre 2015 08:10

Tres alumnes de 2n de Batxillerat participen en un documental científic

El dia 28 de desembre TVE Catalunya presenta animalades, una sèrie documental sobre la ciència dels éssers vius de Catalunya, amb idea original, guió i direcció científica a càrrec d'Òscar Cusó, exalumne de l'Escola, llicenciat en Biologia i Comunicació Audiovisual, que ha tingut l'oportunitat de formar-se en aquest àmbit treballant amb la màxima icona de la BBC i dels documentals de natura, Sir. David Attenborough.

Catalunya és una petita terra plena de paisatges, un racó entre els Pirineus i el Mediterrani amb una gran varietat d’hàbitats: la Terra Alta, la Terra Endins, les Terres Humides, la Terra Baixa i el Mar i s'emetran del 28 al 31 de desembre a les 19:45 a TVE2.

En un d'ells, en el que la protagonista és la tortuga mediterrània, hi han participat tres alumnes de l'Escola de segon de Batxillerat (Mar Pons, Sònia Marías i Laia Ginestà) que, en el marc del seu treball de recerca (vegeu més informació aquí), hi han aportat vídeos, time-lapses i fotografies. El capítol en el qual han col·laborat s'anomena Terra Baixa, i en un principi s'emet el dijous 31 de desembre de 2015. Qualsevol modificació ho notificaran en el facebook de la web oficial de la sèrie: (facebook.com/animaladestve)

Aquí podeu enllaçar amb la Presentació del programa.