Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Premis Bioimatges 2015
Dijous, 03 Desembre 2015 08:27

Premis Bioimatges 2015

Premis Bioimatges 2015

La fotografia "Feina ben feta" de Laia Ginestà Martínez, alumna de 2n de Batxillerat, ha guanyat el 2n premi del concurs Bioimatges 2015, organitzat pel Col•legi de Biòlegs de Catalunya (CBCAT). Felicitats Laia!

Aquest concurs bianual té com a principals objectius realçar visualment els valors del món biològic, disposar d'una col•lecció de fotografies de temàtica biològica amb finalitats pedagògiques i preparar una exposició itinerant amb les imatges de major qualitat.

Malgrat la resta de fotografies enviades no han guanyat cap premi, el jurat del concurs possiblement ens comunicarà, com en les anteriors edicions, que també selecciona (perquè formin part de l'exposició degut a la seva qualitat fotogràfica, estètica i pedagògica) les  fotografies presentades pels alumnes de l’Escola, que aquest any han estat els següents:

2n Batxillerat: Sara Congost, Irene Encinas, Laia Ginestà, Laia Juvanteny, Sònia Marías, Mar Pons, Sergi Pons.

1r Batxillerat: Pau Abad, Guillem Bosch, Roger Ferraz, Ferran Júlvez, Mar Rodon, Pau Vilaseca.

4t ESO: Sara Jiménez, Ariadna Gorriz, Alejandro Rodríguez, Laura Vidales.

3r ESO: Marta Carreras, Arnau Congost, Miquel González, Víctor Querol.

2n ESO: Aina Baleta, Maria Muñoz, Gisela Santero.

5è Primària: Íñigo Gurrea, Roger Montero, Roger Vilaseca.

Fotos entrega de premis(properament)

Fotos presentades

Foto premiada amb alta resolució.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Premis Bioimatges 2015