Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Jornada Mundial de la Filosofia 2015
Dilluns, 23 Novembre 2015 08:56

Jornada Mundial de la Filosofia 2015

El dia 18 de novembre hem celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia de 2015. Els nostres alumnes de primer de batxillerat han participar en la Mostra de fotofilosofia.  L’objectiu de la Mostra és aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia. L’acte de lliurament de premis va tenir lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona. Els alumnes premiats van ser: Helena Alemany, Guillem Bosch, Ferran Jiménez i Mar Rodon.

Podeu  veure tots els treballs del alumnes al blog Fotofilo de l’escola.