Escola Mestral

L'ESCOLA DES DE CASA

Segueix tota l'activitat online a les nostres xarxes socials
i consulta l'apartat circulars informatives.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Dia de la Ciència a l’Escola
Divendres, 13 Novembre 2015 12:44

Dia de la Ciència a l’Escola

Avui hem celebrat el Dia de la Ciència a l’Escola. Tota la secundària hem gaudit d’unes xerrades molt interessants a càrrec d’una alumna de 2n de Batxillerat i d’exalumnes de l’escola. Totes ells vinculades a la ciència i/o tecnologia.

Des d'aquí volem agrair la participació desinteressada de la Mar Pons (alumna de 2n de Batxillerat), Eudald Mas (estudiant d'Enginyeria Biomèdica), Eudald Pascual (biòleg i doctorant en Genètica) i Bernat Romagosa (desenvolupador principal d’eines educatives del  grup Edutec del CitiLab de Cornellà) que ens han fet gaudir, tant als alumnes com als mestres de l'Escola, d'un matí ple d'idees i amor per la ciència.

Els comentaris dels alumnes  han estat molt positius, especialment el fet que els ponents fossin ex-alumnes de l'escola. Properament farem públics els resultats de les enquestes de valoració de la Jornada.

Per veure les fotos de l'activitat podeu accedir a la següent galeria.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Dia de la Ciència a l’Escola