Escola Mestral

L'ESCOLA DES DE CASA

Segueix tota l'activitat online a les nostres xarxes socials
i consulta l'apartat circulars informatives.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Setmana de la Ciència
Dijous, 12 Novembre 2015 08:36

Setmana de la Ciència

Com l'any passat, l'escola ha volgut afegir-se a les institucions que organitzen activitats en el marc de la Setmana de la Ciència, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació,  que té com a objectiu despertar i potenciar l'interès del jovent vers la ciència i la tecnologia.

Mantenint el format que vam iniciar el curs passat,  hem organitzat una sèrie de xerrades per als alumnes d’ESO i Batxillerat sobre temes científics. Aprofitem l’avinentesa perquè alguns dels antics alumnes que ara desenvolupen la seva activitat professional o acadèmica en el camp de la recerca o la divulgació científica expliquin als alumnes d’ESO i Batxillerat algun aspecte del seu camp de treball.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…
Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Setmana de la Ciència