Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La Castanyada 2015
Divendres, 06 Novembre 2015 12:05

La Castanyada 2015

El passat 30 d'octubre el alumnes de l'escola van celebrar la castanyada. Durant el matí els alumnes de parvulari i cicle inicial van fer diferents activitats: contes, elaboració de panellets,...

A la tarda , com és tradicional, ens va visitar la castanyera, aquest any acompanyada del seu marit i una altra parella de castanyers que es va equivocar.
Per començar els grallers i timbalers van anar a buscar els nens i nenes de parvulari i primària per acompanyar-los al pati a rebre els castanyers, on els van ballar danses i cantar cançons.

Aquest any, per sorpresa de tots, els castanyers també ens van cantar i ballar cançons.
Després, els alumnes de cicle mitjà i superior van baixar al pati per fer la gimcana de "Tardor" que havien preparat els alumnes de 1r i 2n d'ESO.

En el recull de fotografies i de vídeos podeu veure un extens reportatge de la festa.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La Castanyada 2015