Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Escola d'estiu Summer at School 2015
Divendres, 05 Juny 2015 08:22

Escola d'estiu Summer at School 2015

Des del 22 de juny i fins el 31 de juliol, l’AMPA de l’escola Mestral i “home to home” educational trips for schools, amb la coordinació del Consell Rector i Equip Directiu, organitza aquest servei per a tots els alumnes de Parvulari i Cicle Inicial de Primària (3 a 8 anys). La durada de l’escola d’estiu està pensada per a facilitar l’organització familiar.

Les activitats programades, totes en anglès, pretenen compaginar l’esbarjo i el treball en un ambient motivador. L’estada a l’escola d’estiu assegurarà un espai de temps on el nen/a gaudirà i aprendrà.

L’escola d’estiu / summer at school Mestral 2015 està oberta als Socis i als No Socis de la cooperativa. Podeu informar als vostres amics i coneguts.

Tota la informació al Triptic Escola estiu 2015 (P3 a 2n Primària)

Full inscripció Escola estiu 2015

Dossier Escola d'estiu-Summer at School

Menús Escola d'estiu-Summer at School