Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades L'observació de l'eclipsi de sol del 20 de març de 2015 a l'Escola Mestral
Dissabte, 21 Març 2015 09:45

L'observació de l'eclipsi de sol del 20 de març de 2015 a l'Escola Mestral

Avui, com en l'eclipsi de 2005, ara fa 10 anys, tots els alumnes de l'escola han pogut observar l'eclipsi -entre núvol i núvol- de dues maneres diferents: mirant-lo directament amb ulleres solars homologades i  observant la imatge de l'eclipsi projectada sobre una superfície.

L'activitat ha estat un èxit gràcies a la col·laboració de tots els mestres, professors i monitors; dels alumnes de 2n de Batxillerat, que han guiat l'observació i han tingut cura dels nens més petits de l'escola (de P3 a 2n de Primària), dels alumnes de ciències de 1r de Batxillerat, que han fet els muntatges de les projeccions, a través de prismàtics, sobre paper (que permet l'observació directa i simultània) i dels alumnes de ciències de 4t d'ESO, que han construït càmeres fosques per observar l'eclipsi. Però, sobretot, ha estat un èxit pel bon comportament i seny que han mostrat els nostres alumnes durant tota l'activitat.

Llegir més i veure fotos