Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2015
Dijous, 26 Febrer 2015 10:19

Carnestoltes 2015

El passat 13 de febrer vam celebrar el Carnestoltes.
Us mostrem les fotografies que  unes alumnes de Fotografia  de Batxillerat vam fer i on es pot fer un seguiment de la festa.

Al matí els alumnes de 6è van llegir el pregó per diferents espais de l’escola.
A partir de les 14.15 h els alumnes es van començar a canviar a les classes i quan els grallers i timbalers van fer el toc de sortida, les diferents comparses de les classes:, totes inspirades amb els colors, ovelles blanques a parvulari, blaus, vermells, grocs i verds variats a primer, segon, tercer i quart, de sushi (taronja), a cinquè, de lladres (negre) a sisè, de guerrers de les galàxies (platejat) a 1r ESO i d’indis (marró) a 2n d’ESO, van anar desfilant fins la pista. Allà amb la companyia de pares i mares dels més petis i alguns no tan petits, les comparses van oferir-nos una petita representació i per acabar ,tots barrejats, vam poder ballar una estoneta.
El dimecres 18 de febrer, amb la sorpresa del diable vam cremar el rei carnestoltes.
Fins l’any vinent !!!

Clic aquí per veure les fotografies

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2015